Vragen of Klachten

 

Wat leuk dat je contact met ons wilt opnemen. 

 

 

Bel ons op +31 (0)70 21 53 140 (ma tot vrij van 09:00 tot 18:00), gebruik het contactformulier of e-mail ons info@laveen.nl

 

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Ook kan je je klacht voorleggen via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

 

 

1 FAQs
1.1 Hoe zijn Laveen voedingssupplementen samengesteld?

De producten van Laveen zijn op basis van bewuste besluitvormingen geproduceerd om onnodige ingrediënten buiten beschouwing te laten. De vitamines en mineralen vormen de basis van onze supplementen. Zij spelen de hoofdrol.

Laveen producten bevatten slechts 3 hoofdingrediënten en onze Olijfdruppels zijn zo puur dat er slechts 2 hoofdbestanddelen in zitten: vitamines en biologische olie.

1.2 Waar worden Laveen producten gemaakt?

Laveen is een product van eigen bodem en wordt hier in Nederland ontwikkeld, geproduceerd en verpakt.

1.3 Welke certificering beschikken jullie over?

Laveen producten zijn FSC22000 gecertificeerd, en hier in Nederland ontwikkeld, geproduceerd en verpakt. De biologische bestanddelen zijn SKAL gecertificeerd.

1.4 Zit er suiker of conserveringsmiddelen in Laveen producten?

Nee, in de producten van Laveen zijn er geen suikers of conserveringsmiddelen gebruikt.  

1.5 Zijn Laveen producten natuurlijk?

De producten van Laveen worden uit verschillende natuurlijke oorsprongen geëxtraheerd en daarna gezuiverd. 

 

Neem contact op
* Verplichte velden