• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Ruilen & retourneren

Bedankt voor uw bestelling!

Wij behandelen je bestelling en levering met uitermate veel zorg. Mocht een ontvangen artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Gaarne het artikel direct na ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen of gebreken. Retourneren kan uitsluitend in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. Alle aangeboden artikelen worden in onze webwinkel zo volledig mogelijk beschreven en zo waarheidsgetrouw mogelijk getoond, foto’s en dus ook kleuren kunnen echter afwijken van de werkelijkheid.

Artikelen die niet geruild of geretourneerd kunnen worden:

- Artikelen in aanbieding 

- In opdracht bestelde artikelen die geen gebreken vertonen

- Artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

- Artikelen met gebreken die door de koper zelf geprobeerd zijn te herstellen

Hoe kun je retourneren?

Om een artikel te ruilen of retourneren dien je binnen 14 dagen een e-mail te sturen naar info@laveen.nl met daarin de volgende informatie over het te ruilen of retourneren artikel:

- naam- en adresgegevens

- het ordernummer

- de naam van het artikel

- de aankoopdatum

Na aanmelding van je retour ontvang je van ons een e-mail met daarin informatie over de te volgen procedure. Wacht dus met terugsturen tot je een e-mail van ons ontvangen hebt. De verzendkosten voor het terugsturen van een artikel zijn voor rekening van de koper, tenzij het gebrek aan ons te wijten is.Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Bestellen van een vervangend artikel bij een retour.

Wil je een artikel ruilen? Meld dan ook eerst het te retourneren artikel aan via de mail (zie hierboven). Portokosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de koper, portokosten voor het toezenden van vervangende artikelen nemen wij voor onze rekening.

Vragen of klachten?

Bel of mail ons! Je kunt ons bereiken via info@laveen.nl. Wil je liever teruggebeld worden, mail dan je naam, telefoonnummer en eventueel ordernummer aan ons door en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.