• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bestellen en betalen

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen. Via de knop aan de bovenkant van de website kun je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen. Op de pagina van de winkelwagen zie je ook het totaalbedrag en de berekende BTW.

Vervolgens kun je op één van de bestelknoppen klikken en kom je in het afrekenscherm. Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het eerste onderdeel vul je de adresgegevens en e-mailadres in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie.In het tweede onderdeel kies je een verzendmethode. Hier kun je ook een uitgestelde verzenddatum kiezen en een servicepunt of een aangepaste verzendoptie selecteren. Wij leveren dus waar en wanneer het jou uitkomt! Bij het 3e onderdeel kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Onderdeel 4 laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden dan kun je de checkbox selecteren en de via de knop Afrekenen, na stap 4 in de checkout, de bestelling afronden en naar de betaalpagina gaan. Wanneer je klinkt op de knop afrekenen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.

Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.

 

Verzenden via DHL

  • Gratis verzending in NL
  • Voor 15:00 besteld: je bestelling wordt nog op dezelfde dag bezorgd en kunt u de volgende dag verwachten. (Niet tijdens feestdagen of slecht weer) 
  • Bezorging in Nederland

Wanneer je een bestelling via de webwinkel van Laveen™ hebt geplaatst, sturen we deze naar u toe. Wij streven er naar nadat de betaling binnen is, de bestelde artikelen binnen 2 werkdagen bij je te bezorgen, tenzij anders vermeld. Lukt dit niet dan krijg je daarover altijd bericht van ons.

Pakketten verzenden wij per DHL, ook om het risico op vermissing of beschadiging te beperken. 

Betaalmogelijkheden

Bij ons kun je betalen met:

IDEAL
Direct en veilig betalen in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Nadat je in het winkelmandje voor de optie iDEAL gekozen hebt selecteer je je bank. Na de laatste stap in de bestelprocedure „Bevestiging“ wordt je pas doorgestuurd na je eigen bank om de betaling te regelen. Voor Nederlandse klanten die bankieren bij: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank , SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers

Creditcard – Uitgestelde betaling
Je creditcardnummer wordt maar eenmalig gebruikt voor betaling en niet verder opgeslagen. Je kunt kiezen tussen Visa en Master Card. 

PayPal 
Veilig, snel en gemakkelijk online betalen

Achteraf Betalen

Kies je voor de optie Overboeking? Let er dan op dat de bestelling na ontvangst van de betaling wordt verzonden. Wanneer je voor deze betaaloptie gekozen hebt dien je het verschudigde bedrag aan Laveen te voldoen. 

Orderbevestiging per e-mail

Van elke afgeronde bestelopdracht krijg je een orderbevestiging per e-mail. De orderbevestiging is geen betaalbewijs, maar geeft alleen aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij je order goed hebben ontvangen. Bambooz is zonder opgave van redenen te allen tijde gerechtigd om bestellingen te weigeren of meer informatie bij de besteller op te vragen