Veelgestelde vragen zakelijk
Zakelijk account
Leeg
Hiervoor vult u dit formulier in. Het kan 1-3 werkdagen duren voordat uw account geactiveerd wordt.
Bij de registratie van een zakelijk account worden uw gegevens gecontroleerd. Indien u niet voldoet aan de vereisten, zullen we uw account omzetten naar een particulier account.
Bestellen doet u eenvoudig via onze website. U plaatst de gewenste producten in uw winkelmand en verstuurt de bestelling wanneer u dat wilt.
U vindt de mogelijkheid om in te loggen helemaal bovenaan de pagina. Uw login bestaat uit uw emailadres en uw wachtwoord. U kunt uw wachtwoord wijzigen in uw persoonlijke profiel.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Is uw bestelling niet correct aangekomen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij geven u een retournummer en meer informatie over hoe de producten teruggestuurd kunnen worden. Na ontvangst en beoordeling van de retourgestuurde artikelen ontvangt u een creditnota.
U kunt uw retour per e-mail aanmelden aan sales@laveen.nl onder vermelding van uw NAW-gegevens, het factuurnummer, de namen van de producten die u wilt retourneren, het aantal en de reden van retournering.
Zakelijk verzending & levering
Leeg
Het minimale bestelbedrag is €80. Hiermee krijgt u gratis verzending. Deze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op zendingen binnen Nederland.
Wilt u uw bestelling laten versturen naar een ander land? Dan betaalt u de verzendkosten voor het versturen naar het betreffende land. U kunt deze kosten opvragen via info@laveen.nl
Let op! De verzendkosten betaalt u per colli. Ook is er geen franco orderbedrag van toepassing.
In Nederland:
- Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag geleverd*
*Voor 16:00 besteld op werkdagen wordt dezelfde dag nog verzonden. In de praktijk betekend dit dat je pakketje meestal de dag erna wordt bezorgd. Hier in zijn we echter afhankelijk van onze bezorger dus dit kunnen we niet altijd garanderen. Indien je niet op een werkdag besteld wordt jouw pakketje de eerstvolgende werkdag bezorgd.
Bezorging in België en Duitsland:
- Bezorgtijden: 3-5 werkdagen
Andere internationale bestemmingen:
Internationale bestemming hebben een langere levertijd, afhankelijk van de bestemming. Wilt u een pakket naar een andere bestemming laten bezorgen?
Mail naar info@laveen.nl of bel op 070-2153140.
Wanneer wij je pakket ingepakt hebben ontvang je van ons een notificatie en een track & trace code. Via de link in de e-mail kun je het pakket volgen.
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat je bestelling bezorgd wordt, dan wordt je bestelling de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Er worden in totaal twee bezorgpogingen gedaan, daarna wordt je bestelling naar een DPD pick up parelshop geleverd. Via de track & trace link, kunt achterhalen waar je pakket is geleverd.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt in het bestelproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.
Bestellen & betalen
Leeg
Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen. Via de knop aan de bovenkant van de website kun je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen. Op de pagina van de winkelwagen zie je ook het totaalbedrag en de berekende BTW.
Vervolgens kun je op één van de bestelknoppen klikken en kom je in het afrekenscherm. Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het eerste onderdeel vul je de adresgegevens en e-mailadres in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie.In het tweede onderdeel kies je een verzendmethode. Hier kun je ook een uitgestelde verzenddatum kiezen en een servicepunt of een aangepaste verzendoptie selecteren. Wij leveren dus waar en wanneer het jou uitkomt! Bij het 3e onderdeel kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Onderdeel 4 laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden dan kun je de checkbox selecteren en de via de knop Afrekenen, na stap 4 in de checkout, de bestelling afronden en naar de betaalpagina gaan. Wanneer je klinkt op de knop afrekenen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.
Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.
Bij ons kun je betalen met:
– IDEAL (gratis)
– Bancontact (gratis)
– Creditcard (gratis)
– PayPal (gratis)
– Uitgestelde betaling op factuur * (+€8,00)
* Let wel op dat ons finance team eerst gaat kijken of jouw account in aanmerking komt voor betaling op factuur / een verhoging van het kredietbedrag. Oftewel, het invullen van de aanvraag betekent niet automatisch dat ook daadwerkelijk de order op factuur komt, of dat je kredietbedrag omhoog gaat.
De volgende punten worden meegenomen in het bepalen of een bestelling op factuur kan / het kredietbedrag omhoog kan:
- Kredietcontrole
- Aankoop gedrag
- Openstaande facturen
Help & klachten
Leeg
Als je niet tevreden bent met je bestelling of met een ander deel van het bestelproces, kun je het ons laten weten door 1) ons contactformulier in te vullen 2) mailen naar info@laveen.nl of 3) bellen op +31 70 21 53 140
Op basis van jouw klacht kunnen we je drie opties bieden;
- Je bestelling retourneren en een vervanging ontvangen
- Je bestelling retourneren en een volledige terugbetaling ontvangen.
- Je bestelling houden en een gedeeltelijke terugbetaling of korting ontvangen.
Vermeld duidelijk je naam en bestelnummer. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
Ons retouradres:
Laveen B.V.
TAV: Afdeling Retour
Bennebroekerweg 267
1435 CJ Rijsenhout
Heb je onze producten in een van onze verkooppunten gekocht, dan geldt de retourregeling van het verkooppunt. Uiteraard kijken we samen naar een gepaste oplossing.
Heb jij een andere vraag? Neem dan hier contact met ons op dan beantwoorden we deze met veel plezier