Veelgestelde vragen
Over Laveen producten
Leeg
Bij Laveen, kiezen we voor bioactieve vitaminen en mineralen met een organische verbinding voor de beste werking en opneembaarheid. Alle ingrediënten hebben een natuurlijke oorsprong.
Al onze producten zijn gemaakt zonder toegevoegde suiker en zoetstof.
In sommige producten zitten van nature aanwezige suikers.
Al Laveen producten zijn vegan society gecertificeerd, dus 100% plantaardig en dierproefvrij.
Al Laveen producten zijn vrij van:
- Gluten
- Schaaldieren
- Eieren
- Vis
- Pinda
- Soja
- Melk (inclusief lactose)
- Noten (amandelen, hazelnoten, walnoten, cashewnoten, pecannoten, paranoten, pistachenoten en macadamianoten)
- Selderij
- Mosterd
- Sesamzaad
Er zitten geen palmolie in Laveen producten.
Een product ontwikkelen zonder toevoegingen is niet onmogelijk maar kost veel tijd en onderzoek. Als we een idee hebben voor een nieuw product, willen we de best mogelijke formulering samenstellen. Alle afzonderlijke bestanddelen moeten op elkaar zijn afgestemd, het moet voldoen aan onze belofte van zuiverheid én ook voor de kleintjes lekker smaken. Kwaliteit staat voorop en we doen geen concessies.
Over Laveen duurzaamheid
Leeg
We verpakken onze supplementen zo duurzaam mogelijk. Daarom gebruiken we alternatieven voor plastic. Onze glazen potjes zijn zijn milieuvriendelijk en bieden bescherming tegen invloeden als licht, zuurstof en vocht.
De kartonnen dozen zijn FSC gecertificeerd. Dat wil zeggen dat het papier van verantwoorde herkomst is verkregen.
We willen een product leveren dat duurzaam is van productie tot aan je voordeur. Daarom kiezen we voor logistieke partners die ook zoveel mogelijk duurzaam & plasticvrije verpakkingsmateriaal gebruiken en CO2-neutrale bezorgen.
Verzending & Levering
Leeg
Bezorgkosten NL:
- Gratis verzending in NL, vanaf €30
- Voor bestellingen onder €30, wordt verzendkosten €5,95
Bezorgkosten BE en DE:
- Gratis verzending in België en Duitsland, vanaf €40
- Voor bestellingen onder €40, wordt verzendkosten €6,95
Bezorgkosten andere bestemmingen:
- Op aanvraag
Mail naar info@laveen.nl of bel op 070-2153140.
In Nederland:
- Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag geleverd*
*Voor 16:00 besteld op werkdagen wordt dezelfde dag nog verzonden. In de praktijk betekend dit dat je pakketje meestal de dag erna wordt bezorgd. Hier in zijn we echter afhankelijk van onze bezorger dus dit kunnen we niet altijd garanderen. Indien je niet op een werkdag besteld wordt jouw pakketje de eerstvolgende werkdag bezorgd.
Bezorging in België en Duitsland:
- Bezorgtijden: 3-5 werkdagen
Andere internationale bestemmingen:
Internationale bestemming hebben een langere levertijd, afhankelijk van de bestemming. Wilt u een pakket naar een andere bestemming laten bezorgen?
Mail naar info@laveen.nl of bel op 070-2153140.
Wanneer wij je pakket ingepakt hebben ontvang je van ons een notificatie en een track & trace code. Via de link in de e-mail kun je het pakket volgen.
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat je bestelling bezorgd wordt, dan wordt je bestelling de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Er worden in totaal twee bezorgpogingen gedaan, daarna wordt je bestelling naar een DPD pick up parelshop geleverd. Via de track & trace link, kunt achterhalen waar je pakket is geleverd.
Ja, dit is mogelijk. Je kunt in het bestelproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.
Bestellen & Betalen
Leeg
Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen. Via de knop aan de bovenkant van de website kun je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen. Op de pagina van de winkelwagen zie je ook het totaalbedrag en de berekende BTW.
Vervolgens kun je op één van de bestelknoppen klikken en kom je in het afrekenscherm. Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het eerste onderdeel vul je de adresgegevens en e-mailadres in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie.In het tweede onderdeel kies je een verzendmethode. Hier kun je ook een uitgestelde verzenddatum kiezen en een servicepunt of een aangepaste verzendoptie selecteren. Wij leveren dus waar en wanneer het jou uitkomt! Bij het 3e onderdeel kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Onderdeel 4 laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden dan kun je de checkbox selecteren en de via de knop Afrekenen, na stap 4 in de checkout, de bestelling afronden en naar de betaalpagina gaan. Wanneer je klinkt op de knop afrekenen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.
Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.
Bij ons kun je betalen met:
– IDEAL (gratis)
– Bancontact (gratis)
– Creditcard (gratis)
– PayPal (gratis)
– Klarna Afterpay (+€1,00)
*Indien u kiest voor Klarna Afterpay, dan voert Klarna Afterpay mogelijk zelf een kredietcheck uit of geeft de voor de verwerking van betalingen verzamelde betalingsgegevens door aan een externe kredietinstelling. U kunt hiertegen op ieder moment bezwaar maken.
Ruilen & Retourneren
Leeg
Mocht je na je aankoop niet 100% tevreden zijn met onze producten, dan mag je het binnen 14 dagen retourneren of ruilen (retourkosten voor eigen rekening). Mail naar info@laveen.nl of bel op +31 70 21 53 140.
Vermeld duidelijk je naam en bestelnummer. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
Ons retouradres:
Laveen B.V.
TAV: Afdeling Retour
Bennebroekerweg 267
1435 CJ Rijsenhout
Heb je onze producten in een van onze verkooppunten gekocht, dan geldt de retourregeling van het verkooppunt. Uiteraard kijken we samen naar een gepaste oplossing.
Overige vragen
Heb jij een andere vraag? Neem dan hier contact met ons op dan beantwoorden we deze met veel plezier.